tisdag 1 april 2008

April, april...


Okej... Angel berörde mig inte... Jag tycker inte att det är synd att den sågades vid fotknölarna och att vi nästan var de enda människorna i bio-salongen... och jag tyckte INTE att det det var en bra story! Angel sög! Kanske kommer jag få men för livet... Ska jag vara ärlig så vet jag t.ex. inte om jag nånsin kommer lyckas ha sex igen efter att ha sett en svettig Rolf Lassgård sätta på Elisabeth Carlsson i en fåtölj.... Det var VIDRIGT!!! Men vi fick oss ju några goda skratt, och vi lärde oss att vi alltid ska ha solglasögon på oss inne... för det är rock'n roll! And we like it!

3 Comments:

Marit said...

Jag erkänner; Jag gick på det! Har till och med köpt biljetter nu..... april, april, det har jag inte och det var väl tur det då!

Anonym said...

vaddå, skärp dig isa! jag såg att du grät på slutet!

Anonym said...

Fan! Jag trodde ingen märkte... Men bara en liten tår... Slutet var ju så starkt! / Isa