torsdag 17 april 2008

Härligt med sol...

...i Stockholm! Det ger en hoppet tillbaka! Snälla sol stanna! Var här jämt! Lämna oss aldrig igen!!!!!
Har haft en riktigt skön ledig dag innehållandes promenad, fika på uteservering, träning och SOOOOL!!!!
Tog lite fina fikabilder men jag lyckas inte ladda upp dem! Det är nåt knas på blogger tror jag... Bajs!
I morgon bär det av till Piteå för snövit. Kan inte påstå att jag vill lämna ett soligt stockholm för ett snöigt Piteå, men,men...Allt för konsten! Nej men allvar, det blir nog roligt...

Min kille sitter mitt emot mig och ser ut som en riktig brat... Han ska spela in en kortfilm ikväll så han har rakat av sig sitt skägg och har backslick.... Jag kan inte påstå att det är att föredra, men det är spännande, som att ha en helt ny kille! Men jag föredrar skägget.... Föredrar nog alltid skägg... Det är snyggt! Manligt!!! I like...

0 Comments: