lördag 19 april 2008

Piteååååå....

Sitter i ett bås där det finns en dator på Piteå havsbad och fördriver tiden lite.... Hotelliggaren spelas just nu för fulla muggar men jag valde att inte titta på tokarna idag utan hängde lite på rummet och försökte underhålla mig själv... Det gick inte så bra... jag somnade förstås... Somnar hela tiden, överallt... är en ganska understimulerad människa för tillfället... eller så har jag narkolepsi...

Snövit var väldigt rolig att spela idag, förutom när musiken helt plötsligt bröts mitt i finalnumret! Paniken smög sig på i allas ögon, då vi förbrilt försökte hålla energin uppe och dansa och tjoa utan musik... Alla tänkte så vi höll på att spricka hur vi skulle avsluta det hela, men då kom musiken som tur var tillbaka, och det löste sig så gott det kunde...

Nyss kom regissör Dröse förbi mitt lilla bås och slog sig ner och pratade framtid och visioner... De har som vanligt tusen järn i elden och jag beundrar dem verkligen för allt de gör, han och fröken Norberg. Hoppas att allt går deras väg, det förtjänar de verkligen. Härligt med såna eldsjälar som vågar satsa! Önskar att jag var lite mer så också, men jag jobbar på det... just nu går det dock inte så bra..... vet inte hur jag ska få upp min gnista riktigt... Fan!

Nu ska jag göra Piteå havsbad by night! Tjohooo!!!!

3 Comments:

Ströbaek said...

VA! Titta du inte!

Gjorde ju inte jag på er heller... ;)

Ströbaek said...

Och nu har jag kommenterat 2 gånger på din blogg...

Du ligger efter...

Fredrik said...

Sluta flörta med kollegorna Pontus, ni har sällskap båda två. Det är döfött;)