söndag 8 juni 2008

Jag vet, jag har varit värdelös på att blogga.... skärpning Isa!!!!

Veckan har varit fin i alla aspekter. Vädret, människorna, välmåendet. Sol ute, sol i sinnet....

For upp till min fina familj i Brunflo ett par dagar. Var på min lillebrors 9:onde skolavslutning, var lite på stan med mor, grillade med familjen, fikade med mina söta morföräldrar... Alltid skönt att komma hem....


Dagen idag har varit lång men rolig. Började med att jag jobbade några Vila- timmar för att sedan springa iväg och spela på ett bröllop med Manne. Vi spelade under vigseln och sedan mingelmusik i ca en timme. Så roligt att sjunga!


Efter spelningen sprang jag ner till balettakademien för att precis hinna med en audition till Viking- line innan de stängde igen dörrarna.... Gick bra, men jag vet inte vilket intryck jag gjorde då jag sprang in med andan i halsen och svettig som en pingvin i Thailand... Men det gick bra att sjunga.

Efter det var det fest hos Marcus vänner Stefan och Anna i Vaxholm. Väldigt mysigt! Och vem träffade jag där om inte Nenne!

Nu ska jag sova. God natt gott folk!

1 Comment:

Anonym said...

Underbart att se bilder på familjen!! Nästan så att jag blir tårögd... :) /Emmi