fredag 18 juli 2008


Igår kväll inträffade en av de få ute-kvällar som ägt rum denna sommar. Jag och Marcus är förmodligen Stockholm enda 25/26- åriga par som skulle kvalificeras till senior-klassen. Vi lägger oss sällan efter 24 och är nästan rädda när vi åker tunnelbana efter 22 =). Det har inte blivit lika mycket alkohol denna sommar som föregående, men det positiva är att jag ( om man bortser från senaste veckan) nog kan räkna på två händer hur många cigaretter jag rökt denna sommar. ( har dock blivit lite mer snus, och alltför mycket chips... suck...)

Igår var i alla fall Josefin på besök från Vimmerby och då slängde vi av oss våra flanell- pyjamasar och gav oss ut en sväng i Stockholms-vimlet. Det var trevligt, men det var skönt att komma hem oxå... ack å ve... Kul att träffa miss Josie och även Anna Lidman som kommit för att bo och fröjdas i storstaden. Mycket roligt! Det bådar för tjej-snack i fruängen framåt hösten, vill jag lova!

Oj, oj,oj... vad är det jag ser! Klockan är snart 01.00! Ve och fasa! God natt !

1 Comment:

Anonym said...

´För mig har det blivit tvärt om :/ menmen. har haft en bra sommar. Hoppas du har det bra :)