lördag 20 september 2008

The Producers!


Igår var det som sagt storslagen gala-premiär på Chinateatern/Berns. Alla kändisar var där, och så jag...
Det var fantastiskt bra! Och det säger jag inte för att jag är partisk. Väldigt roligt, fint skådespeleri, ( Meltzer var kanske inte den Ulla jag hade önskat dock.... Ola Forssmed var bäst som vanligt, och fem-myror- Magnus var så fin som transa...) fin dans och fantastisk scenografi förstås!=) Sången var den svagaste behållningen, men det gjorde inget för jag log hela tiden! Jag tycker verkligen att alla borde gå och se den för det är en väldigt härlig musikal, och trots att china- teatern inte är en idealisk scen för en Broadway- musikal så glittrar det! Så lyft på era söta små rumpor och stötta musikal- Sverige och Producers! De förtjänar det!

3 Comments:

Falk said...

ååå vad spännande och roligt det är att läsa din blogg! Usch vad tiden går Isabelle... Vi måste verkligen försöka få ihop en träff snart, eller åtminstone ett samtal... Särskilt nu när din kära barndomsvän går i bröllopstankar... ;) Tänker på dig och saknar dig! Stor kram Emelie

anna-lill said...

Hälsa den där Marcus, mästerscenografen grattis till de fina recensionerna!!

Jag kommer absolut gå, bara jag blir lite rikare än vad jag är i nuläget...
Kram!

Linnéa Lindström said...

Vad kul! Blir sugen på att ta tåget till sthlm på direkt :-) Är jätteskoj att läsa din blogg. Skönt för dig att få träffa din älskling lite mer nu :-)