tisdag 21 oktober 2008

Revy- primadona!

Jepp, nu är det officiellt att jag ska vara med i Östersunds-revyn. Och inte bara det, utan att jag är Östersunds-revyns nya Primadonna! Det var mer än vad jag visste själv... haha! Kanske måste jag börja träna på att vara lite mer "primadonnig". Hur gör man då? Kanske ska gå i mycket glitter-kläder? Eller lägga på mig lite, så jag får lite Birgit Nilsson- känsla? Låna Babsans rosa peruk? Det här ska bli så spännande!
Det HÄR stod i Länstidningen i Östersund dag...

I morse vart jag väckt tio över sju av väckar-klockan i radio jämtland.... En halvtimme senare pratade jag i direktsändning, och då kände jag mig ju inte så primadonnig ska jag be att få tala om. Sjukt trött...

4 Comments:

Fredrik said...

KUL!! Såg dig i reklamen, bra jobbat:)

Anonym said...

Gud vad roligt för dig syster! Så himla stolt över dig ska du veta! När kommer du till Jämtland då? Kram Lillasyster

Ströbaek said...

grattis! Du kommer att bära upp primadonna-rollen galant... ;)

Linnéa Lindström said...

Åh, vad kul för dig! Glitterklänningar är väl alla tiders för en primadonna ;-) grattis!