onsdag 26 november 2008

Bästa kille, överraskning, konsert, underbart!

Jag är ledsen att behöva säga det till alla tjejer därute, men ni kan ge upp i jakten på den bästa killen. För han är redan tagen. Och han är MIN! Bara MIN! Och jag är så lycklig för det...

Igår gav världens bästa kille mig världens bästa överraskning. Han hade köpt biljetter till en Teitur-konsert! Och jag som hade längtat så efter att gå på en riktigt bra konsert...

Om det var bra? Åh, ja!!! Fantastiskt! Teitur är en härlig, blyg, lite underlig kille med en fantastisk röst och väldigt bra låtar... Jag njöt av varenda sekund när vi satt där på golvet, längst framme vid scenen... Att Ane Brun ( en av mina andra förebilder) kom som hemlig gäst gjorde ju inte saken sämre... Hon är så cool och talangfull att man blir fullkomligt tagen...

Fantastisk kväll! Kan nog vara det bästa som finns. Att gå på en riktigt bra konsert och bli berörd i vartenda litet skrymsle i kroppen där man kan bli berörd...

Vi började för övrigt kvällen med att äta den bästa indiska maten jag ätit i Stockholm. Ligger typ 20 meter från Marcus lägenhet på Tavastgatan. Lite dyrare än en vanlig indier, men det var det absolut värt. Restaurang DADO


3 Comments:

anna-lill said...

Åh JAAA det var fantastiskt! & kul att ni var där så vi kunde dela vår upplevelse:)
Pöss!

Linnéa Lindström said...

åh, vad mysigt! Vilken härlig kille du har :-)

Josefin said...

Isa. Jag längtar efter dig. Blir avis på er konsertupplevelse. Och ja, du har världens bästa kille... han är dessutom världens bästa vän!!!