onsdag 19 november 2008

Idag känns det bra!

Repandet än så länge känns jättebra! Det är så roligt! Och så skönt att slippa räkna minuterna tills man slutar, som jag väldigt ofta gjorde på VILA...

Idag var det lite av en media-dag. Först kom ÖP:s web-tv och gjorde ett reportage om revyn och på eftermiddagen var LT där och gjorde ett porträtt av mig. Det kommer i tidningen på fredag! Kul!

Ja, jag har inte så mycket annat att berätta idag. I morgon ska jag sätta igång med tränandet! Ska gå med bror och far på Friskis! Så himla skönt!!!

Puss! Jag saknar er alla i Stockholm jättemycket!!!!

2 Comments:

Josefin said...

saknar dig också min skatt!

Anonym said...

Hej Isa!!Tack för senast. Vad mysigt ni hade ordnat. Verkligen härlig kväll. Vad roligt att det känns bra med repandet. Se nu till att njuta ordentligt för tiden går fort och hux flux så ses vi alla igen.
Puss kram Emmelie