söndag 16 november 2008

Sista dagen på VILA....

går av stapeln i morgon... Känns väldigt skönt faktiskt, men på något konstigt vis börjar man ju alltid tycka om sitt jobb lite extra när man ska sluta.... Kommer sakna alla tjejerna! Såna finingar! Har fått fina avskedspresenter. Blir alltid så rörd...

Har haft en bra helg i Stockholm med min älskling, och med min bästis Sarah som tar hand om min lägenhet medan jag är i kalla Norrland... Känns skönt att ha henne där, men tråkigt att jag inte är här när hon äntligen är det...


En bild som är tagen en helt annan helg men fina Sarah är med och även fina Jeanette och deras käraste... Åh, vad fina vänner jag har!

2 Comments:

Anonym said...

Fan vad jag kommer sakna dig Isa! Det ska ju vara du och jag på Götgatan! Fan. / J

Anonym said...

Ååå, syster! Klart att vi ska ta en fika! Jag kan vilken dag som helst denna veckan! Vi rings någonting :) Puss <3