fredag 5 december 2008

Jul-stämningen börjar smyga sig på...


Här uppe i norr är det i alla fall ingen brist på snö... Jag är ju ingen vintermänniska, men jag kan inte undgå att älska att gå ut på promenader när det är så här vackert... Särskilt nu innan jul, när man bara vill att jul-stämningen ska infinna sig...

I morgon kommer min älskling hit... Längtar efter honom så mycket när han inte är hos mig, och det ska bli så mysigt! Vi ska bl.a gå på JAMTLI julmarknad och få upp julstämningen ännu mer... Och kramas! Åh vad jag längtar!

2 Comments:

Falk said...

Åå vad mysigt det ser ut!! Här nere i Skåne är det regn o slask... Jättetrist... Ha en trevlig helg med er:)

Anonym said...

Åå vad fint du skrev till mig.... Blev jätteglad! -snyft- Ja, tiden går verkligen fort! Inte klokt... Jag minns när vi köpte birka frallor efter dansen, haha.
snart ses vi igen hoppas jag! :) Kramar massor