fredag 20 mars 2009

Blääääää!!!!

Uppe ännu en sen kväll... bläääää!!!!! Har just nu en sån där uppgiven, hopplös känsla... och jag HATAR det! Varför kan inte någon operera in positivitet i min hjärna! Livet blir vad JAG gör det till, och ändå deppar jag ihop bara för att livet inte går i medvind... Känner mig oxå så jävla arg på mig själv att jag inte kan vara glad över det som är vackert i mitt liv! Att oron tar över. Oron över framtiden... oron över jobb...oron över pengar... oron över vad meningen med mitt liv är... Okej, jag ska väl tänka att det löser sig, allt löser sig... är bara så less på att behöva tänka så jämt... vill att allt ska lösa sig nu! Bläääääää!!!!!! Måste skärpa mig! I morgon ska bli en bra dag! I morgon ska bli en positiv dag!

4 Comments:

Anonym said...

systeryster! Vi ska pigga upp dig! ja ska bjuda dig på glass(sån där gb-sort) o så ska vi dricka te!
o så kan vi göra nåt annat kul!!!!!
Du e iaf en underbar människa! Glöm inte det!
puss från din gamla rosa sambo!

Anonym said...

o ja just ja, jag har ju den där lilla grejen till dig! den ska du me få av mig! hejsvejs

Anonym said...

ibland har man bara såna dagar... tyvärr. men efter regn kommer solsken :)

Ströbaek said...

Skärp dig...