lördag 28 mars 2009

Earth-hour och sjuk....


Typiskt då... har inte haft en minsta förkylning på hela hösten och vintern, men idag kom det.... Är en snorboll med huvudvärk och feber... tråkigt. Jag som hade velat träna massa de kommande dagarna då jag är arbetsfri...

Earthhour var en väldigt bra grej tycker jag. Mysigt oxå, även om det kunde varit ännu mysigare om man inte var sjuk =). Vi har fortfarande släckt, levande ljus är ju mycket mysigare.

Miss Li är väldigt bra tycker jag! Hon är på tv nu. Om jag var kille ( eller lesbisk) skulle jag vara lite kär i henne. är kanske det ändå...

Nu försvann miss Li, för nu började fotbollen igen. Tråkigt tycker jag, roligt tycker Marcus!

hejhej!

1 Comment:

Josefin said...

älskling. jag tycker också att det är pissigt att va sjuk. Tänker på dig fina! Miss Li rockar! Puss