måndag 23 mars 2009

Slutdeppat!

Sitter på VILA i Sickla och har lunchrast. Det bästa med Sickla är att vi precis utanför butiken har världens bästa smoothie-ställe... Så jag har precis köpt en god med mango och en dinkelsnurra med mozarella och oliv. Så åk till Sickla och prova! De har dessutom byggt ut gallerian så det är många fler butiker här nu. Riktigt fräscht!

Jobbar mycket i Sickla den här veckan, men sen är det dåligt med tider och känner att jag nog skulle behöva ett till extrajobb... Hm... vet inte riktigt vad bara... Tips?

Har varit grymt disciplinerad med träningen på sistone. Har tränat fyra gånger i veckan och det är så skönt! Det är ju det bästa med att ha lite jobb-timmar. att man hinner och orkar träna. Det negativa är att man blir fattig och det blir svårare att få ihop pengar till den där semestern man vill på, och den där klänningen man vill ha... När jag väl kommer iväg på semestern kommer jag dock vara väldigt snygg eftersom jag tränat så mycket! =)

Mmmm! Vilken god lunch! Jag vill äta jämt!

Har blivit lite strul med lägenheten jag och marcus ska flytta till i Midsommarkransen. Jag hoppas så att det löser sig, annars får jag en tår i ögat...

Jag vet att jag varit deppig på sistone i mina inlägg, men nu är det ändring! Livet är vackert! Faktiskt! ( okej, om det skiter sig med lägenheten kanske jag deppar lite...)

1 Comment:

Josefin said...

Hahaha, älskling! Du FÅR deppa om det skiter sig med lyan, men fan, det ska det banne mig inte göra. Det kommer funka ska du se. Snart är det vår, ävenom det inte känns så just nu... Då vänder det, med solen kommer livet tillbaka! Puss