söndag 5 juli 2009

Tårar, skratt och kärlek så det stod härliga till!

På lördagen gjorde vi oss fina och for till kyrkan för bröllop. Det var väldigt varmt och jag var glad att jag var tjej och fick ha klänning.
Bruden är barndomsvän till mig.

puss puss.
Jag hade hjärtan i händerna. De smakade sött och kastades på brudparet när de gick ut.
Jag var glad!
Sen åkte vi till dunkerska matsalar vid vattnet där det var middag.
Så himla fina!
Bordsplaceringen var söta små påsar.
Inuti gömde sig karameller och en liten lapp. Så himla fint!


Många höll fina tal. Jag höll ett litet tal och sjöng en liten sång med bruden som vi alltid sjöng när vi var små.
Det vart en del sång vid bordet förstås.
Vi fick två efterrätter. Först chokladkaka och sen bröllopstårta. Mmmm, sånt gillar jag!

Bruden fick med sig tjejerna upp på dans. Sen dansade ju alla förstås så det stod härliga till. Svettigt var det, men roligt hade vi. En super-trevlig kväll och ett super-vackert par. All lycka till er, fina fina ni!

1 Comment:

Falk said...

Tusen tack Isabelle och Marcus för att ni deltog på vårt bröllop!

Och tack för världens finaste sång!

Allt var perfekt!

Hoppas att vi träffas snart igen. Längtar redan tills vi ses nästa gång... :)

Var rädda om varandra så hörs vi!!
Stor kram från Emelie & Matte