onsdag 7 oktober 2009

En blondins bekännelser

♥ Jag älskar mäns händer. Vackra stora händer som kan smeka mig på kinden och överallt och värma min händer när de är
kalla. Åh, mäns händer kan verkligen få det att pirra till i magen.



♥ Jag har lite komplex för mina höfter men i det stora hela tycker jag faktiskt att jag är ganska söt. =)

♥ Jag grät till väldigt många avsnitt av Dawsons creek.

♥ Det roligaste jag vet är när folk sjunger riktigt falskt. ( i rätt sammanhang förstås. Kan ju vara riktigt jobbigt oxå)

♥ När jag gäspar så kommer det jätteofta en liten rap. Är inte det konstigt?

♥ Jag är väldigt rädd för döden. Det känns så kallt och jag är rädd att det ska kännas ensamt.

♥ Varenda gång jag får hicka är jag livrädd att det aldrig ska gå bort. Att jag ska bli en sådan som har hicka i 30 år. Det skulle vara det värsta som kunde hända.

♥ Jag kysste inte någon på riktigt förrän jag gick första året på gymnasiet.



♥ Jag är extremt stökig. Verkligen. Och jättedålig på att laga mat. ( kanske för att jag är lat och alltid hellre ätit fil eller popcorn till middag)

♥ Att blogga har blivit som terapi för mig. Jag är beroende...



Tja, det var allt jag kom på för nu. Hejhej!‘

2 Comments:

Falk said...

Vad fint! Jag snodde din idé, och gjorde en egen tolkning av bekännelser i min blogg:)

Sara said...

Hihi, stämmer det där med mäns händer. Det ligger en magi i dem..