måndag 5 oktober 2009

En höstig lördag.

I lördags gick ju jag och M på stan och jag shoppade massa fina saker. Först var det ju höstigt fint men ganska fort började det blåsa och regna som attans så vi smet in på Vurma.



Ett flygplan landade i min quinoa.


Jag åt världens minsta chokladboll till efterrätt.



Sen vart vi less på rusket och åkte hem och var inne restan av dagen. Och snart kom det lite folk.

Först in var Sarah och Simon. Sarah hade världens finaste klänning på sig.



Vackraste Jeanette.


Oscar och våran fågelholk.


Sen kom Josefin och Robert och vi åt tårta för Josefin hade fyllt år.


Marcus hade gjort tårtan.



Fina Josefin Pralin!

Snipp snapp snut så var kvällen slut!

4 Comments:

anna-lill said...

Va fint! Jäkla kramfors...

Anonym said...

Saknar er mina fina vänner! Surjämten ;)

Anonym said...

en sån fin blogg du har! (jag hittade hit via Annikas länklista)
och simons (var det?) prickiga stickade tröja, en sådan skulle jag vilja ha! vet du möjligen var han fått tag i den måntro?

Isa said...

Tack! Jag råkar faktiskt veta att Simons tröja är från Karin Wester. =)