måndag 16 november 2009

Klantiga, vimsiga jag...

Åh, just nu är jag så less på mig själv att jag bara vill skrika! Jag är så fruktansvärt klantig och vimsig. I somras köpte jag och M en ny, fin kamera och jag min jävla klant går och tappar bort den idag. Jag tror jag vet vart oxå. I provhytten på Weekday när jag tog kort på en skjorta. Herregud, hur kan jag gå ut ur provhytten utan att vända mig om och se efter om jag glömt något? Jag ber verkligen just nu att någon vänlig godhjärtad människa har hittat den och lämnat in den.....Jag vill ha vår kamera! Framförallt har jag inte råd att köpa en ny...

1 Comment:

Josefin said...

Åhh neeeeeeeeej! Ååååh, jag vet hur det känns. Det är så vidrigt. Min kamera var som en förlängning av mig själv. Jag är sååå ledsen för din skull och håller tummarna hårdare än hårt att nån lämnat in den. Stackars dig baby!