lördag 14 november 2009

Maria Elena

Ni vet att jag skrev om en hemlis som jag snart skulle berätta? Nu berättar jag.

Kommer ni ihåg det här inlägget som jag skrev om fallna löv och borttappade drömmar? Om min dröm var ett löv som föll så var det definitivt ett barn som plockade upp det och lade det i sin sagobok....

Min dröm var en dröm om ett väldigt roligt jobb och det har jag fått! Jag ska spela Brolles nya fru Maria Elena i "Buddy Holly" som ska ut på turné längs Sveriges alla vägar i vår. Är så himla glad och pepp så jag kan spricka.

Idag har jag varit på Göta Lejon hela eftermiddagen och kvällen och träffat ensemble och sprungit som svans efter den här fina flickan vars roll jag ska ta över. På kvällsföreställningen satt jag i publiken och bara log. Känns så overkligt att jag ska upp och vara med om ett par månader. Overkligt, och så fasligt roligt!

18 Comments:

Fredrik said...

Fan va kul!!! Oj vad glad jag blir!!! YÄÄÄÄÄÄSSS!!! På riktigt alltså. Shit, det är du värd!

Marit said...

Guuud vad kul!!! Grattis fina Isa, du passar ju perfekt!! Åhh vad kul! KRAM

Sus said...

Men vad roligt! Och du har ju världens bästa Annika att lära av.
Grattis!!

Anonym said...

isa! så svindlande svinhärligt bra!
grattis.
me so happy for you.
i övrigt är du en otäcking som aldrig svarar i telefonen. näbbgädda.
ha det fint!
be m att grattispussa dej från mig!
Din Sarah.

Anonym said...

Grattiiiiiiis!!!! Ville skriva redan för ett par dagar sedan när jag hörde det men jag tänkte att det var bättre att vänta tills du skrivit det på bloggen!
Bra jobbat iaf=) jag vill se!!!
kraaam Keba

Josefin said...

Tjohoooooooooooooooooooooooooooooooo! Älskade bästa Isa. Du är SÅ värd det! Jag är alldeles glad i hela mig för dig! Pussla på nosla

Anonym said...

Isaaaa!!!! Grattiiiisssssss!!!!! Vi är så så glada för din skull! Kom förbi museeeetttttt!!!!!!

Kram från Georgia och Helena :)

Emmi said...

Ååå vad roligt Isa!! STORT GRATTIS och massa kramar (Se till att du inte är upptagen och kan träffa oss nu när vi kommer upp bara! hihi;) Kram igen!

Anonym said...

Tusen kramar från oss i Jämtland ,och grattishälsningar från många i personalen på Jamtli.
Du kommer att bli super som Brolles flickvän....

Fröken Larsson said...

Isa, fy faaan va roligt! Grattis x 1000! KRAM!

anna-lill said...

Jag är enormt glad för din skull, det är du värd kära du!! & jag hoppas verkligen jag har möjlighet att komma & se den, kanske spelar ni i Uppsala? Eller nånstans nära? pöss!!

Fanny said...

Jag är mycket(!!!!!) stolt nu.. jag blir liksom nipprig och har redan berättat för kanske 10 stycken (!!!) vad du ska göra!
puss

Sara said...

GRATTIS!!! Superkul. Hoppas man kan se dig någonstans i närheten av S-vall. Det var ju inte direkt i går vi sågs.
Kram sara

lillasyster said...

Åååh, min kära syster, jag är så stolt! Fick en SÅN rysning när du berättade, och detta är du mer än värd! <3

Annika said...

Åå, nu börjar jag grina..! Vet ju precis hur du känner!! När jag gick med Kicki och kände öset både bakom scen och såg det från publiken och försökte förstå att jag skulle få vara med i detta..! Det är magiskt...
Känns skönt att lämna över stafettpinnen till en riktigt bra och trevlig tjej. =)

Linnéa Lindström said...

Grattis!!! :-) Vad kul för dig!!

Anonym said...

Oh , vad roligt. Jag måste boka biljetter så jag får se Dig/Er när Ni kommer till Malmö.
Du kommer att va´"the leading star" det är jag helt övertygad om.
kram/sylvia

Anonym said...

Ja, troligen sa det ar