fredag 27 november 2009

Saknad, längtan, månar, kärlek, sång, vin, vänner och en ljusstake.

Tåget rullar upp mot Jämtland och några dagar med revy-rep.

Jag har haft en underbar vecka i Stockholm och det är alltid med en liten klump i magen jag åker ifrån vår mysiga lägenhet och min älskade pojkvän. Fats det är ju så himla bra att vara borta och ifrån lite. Så man får sakna och längta. Då blir det så fint när man väl ses.

I veckan har jag bland annat gått på bio och sett New Moon; sett underbart roliga, duktiga Fredrik i farsen Pengarna eller livet; haft sånglektion; repat lite revy-texter och Buddy- stämmor; gått på stan med Sarah; druckit rödvin och ätit gott på supermysiga Berlin bar på Skånegatan med Sarah, Simon, Jeanette, Oscar och Marcus ; haft myskväll med sushi, skräckfilm och godis.

Tyvärr har jag varit jättedålig med kameran, så ni får bara en bild på mig och Sarah.


Och en bild på en söt advents-ljusstake som jag hämtade på posten idag. Har köpt den på Tradera för 30 kronor. Den är ganska liten ( man har typ julgransljus i den) och kommer ifrån 50-talet.


Och jag rullar vidare....

0 Comments: