måndag 2 november 2009

Simply breakfast

Jag älskar frukost! Det är lätt dagens bästa mål och jag kan utan problem äta det till frukost, lunch och middag. Som nu t.ex. Så här ser min lunch för dagen ut. Ägg & avocadomackor med kaviar, kaffe,multibärs-juice och ett gäng valnötter. ( åt fil och flingor till riktig frukost, så jag varierar mig!)



Eftersom jag älskar frukost så mycket tycker jag att det är så fint att det finns en blogg som heter
Simply breakfast. Och den är precis vad den heter. Bloggen innehåller endast frukost-bilder. Och fina sådana! Skulle lätt kunna tapetsera en vägg i mitt kök med dessa bilder.



2 Comments:

Johanna Lejon said...

Fasen vad bra Du är alltså! Älskar Din blogg fina Du. Mår bra av att läsa den. Ett bra och sweet inslag bland alla bloggar man mår dåligt av att läsa.

Isa said...

Åh, tack så mycket! Vad glad jag blir att du tycker om den! Kram!