onsdag 11 november 2009

Utanför världen, glad och stressad.


Nyss hemkommen från de Jämtländska skogarna där jag spenderat de senaste tre dagarna, UTAN vare sig mobil, eller Internet.( 3 var stendött) Shit, det var tufft vill jag lova! har kännt mig helt bortkopplad från världen.

Hur som helst så har jag umgåtts med en tokig revy-ensemble, läst manus, bastat och myst. Tyvärr hittar jag inte sladden till kameran, så det blir inga bilder nu...

Jag är väldigt glad, men jag ska inte berätta varför riktigt än... men snart! Hur glad jag än är, så är jag väldigt stressad över en del saker oxå, och jag hoppas allt löser sig på bästa sätt, så att jag bara kan vara glad sen.

4 Comments:

Fredrik said...

Är du gravid?

Isa said...

Haha, nej, inte gravid...

Josefin said...

Jag är också glad för dig Isa. Mer glad än jag kan säga! PUSS

Anonym said...

Tack for intiresny Blog