tisdag 1 december 2009

Älskar dig högre än himlen!



Det här är min kärlek. Han heter Marcus och idag fyller han 28 år.

Marcus är världens finaste pojkvän. Han får mig alltid att skratta. Han är jättebra på att säga hur mycket han älskar mig. Han luktar jättegott. Han har det finaste händerna. När jag är ledsen och inte vill göra annat än att ligga och gråta, då håller han om mig tills allt det dumma försvinner. Han borstar ibland mitt hår väldigt försiktigt när det är extra tovigt. Ibland tjatar han på mig att jag inte bara kan äta popcorn till middag, och det kan ju vara bra det med! Han tar bort spindlar när jag inte vill att de ska bo med oss. Han är bra på att påminna mig om allt fint i världen, dagar då jag tycks glömma bort...

Marcus befinner sig i Stockholm och jag i Östersund och jag saknar honom så mycket som alltid när isär. Idag saknar jag honom extra mycket förstås....

Önskar jag kunde vara med dig idag, baby! I din hand, i din famn, äta tårta med dig och ge dig tusen födelsedagspussar!

4 Comments:

Fredrik said...

Grattis till fina Marcus!!!

Annika said...

Vad fint skrivet! Grattis till Marcus!

Anonym said...

vad gulligt.. ååå isa du har så fina tankar/känslor...

Grattis Marcus!
Kram babe, saknar dig /G

Anonym said...

Tack för alla fina ord, min kärlek. Älskar dig! Puss