söndag 6 december 2009

Lilla julafton

Idag stod fika på vetekatten på schemat. Fika med Marcus fina lilla mor Ann-Sofie. Och gissa om jag blev överraskad när hon plockade fram present efter present till mig. Vi kommer inte träffas förrän nyår, och innan dess har det varit både jul och min födelsedag. Det bästa var att hon ville att jag skulle öppna dem på en gång!


Fia!


Mina fina presenter: Ett kuddfodral, en uggla, akvarellfärger, ett rådjursljus, en röd tröjklänning, en almanacka och te.


Ugglan är verkligen perfekt som julpynt hos oss. Jag älskar ugglor!


Almanacka med fint kort på oss.


Gammelrosa kuddfodral som ser ut som en dröm.

Du börjar lära känna mig, söta svärmor! Perfekta presenter! Tusen tack!

3 Comments:

Marit said...

Wow, känns som klockrena presenter till dig! Kram

Josefin said...

Åh, fina Fia. Vad gullig hon är. Vilka jättejättefina presenter!

Sandra på Ön said...

Vilka fina presenter och jag älskar verkligen kuddfodralet!