tisdag 26 januari 2010

Gunnel och alla de andra barnen

Tillbaka i Stockholm. Ännu en revy bakom mig. Suck... det gjorde lite ont i mig att åka därifrån. Har jobbat med de finaste, roligaste, bästa människorna! Nu kör de vidare i två veckor till och jag önskar så att jag kunde dela på mig och vara med dem oxå... Men i stället bär det iväg mot nya äventyr.

Vi blickar tillbaka lite. Hur vi såg ut bakom kulisserna på Östersundsrevyn.

Gunnel

Svenstaviks framtid.

FFF!

Lasse och Kicki.

Victoria och Daniel.


Kungliga revybaletten- Hagasessorna.

Pirater.

Bästa bandet står och jammar innan ridån går upp för andra akt.

Kalassugen.

2/3 av Jönssonligan.

Evil twins.

Sötaste kineserna.


Michael Jackson- numret.


Final.

Snipp snapp snut, så var revyn slut... Fort gick det...

3 Comments:

Bella said...

Fantastiska bilder!! Det måste vara underbart att få så många olika "outfitter"!!

lillasyster said...

Jag önskar så innerligt att jag hade kunnat se revyn! Men jag vet att du är världens bästa och jag längtar så jag spricker till Buddy Holly!!!!! SAKNAR DIG! <3

Annika said...

Visst är det fasligt kul att klä ut sig..! =)