måndag 18 januari 2010

Hotellrumsdekadens

Hade nu tänkt att jag skulle lägga upp lite bilder från min lördag-kväll, men har tyvärr glömt laddaren till min stendöda kamera i Östersund, så icke...

Hur som helst hade vi nostalgi-kväll på revyn. Massa gamla revy-rävar, spex, musik, räkor och vin. När klockan blev mycket fick vi ej vara kvar på teatern, men vi ville ju inte gå hem. Då bokade vi ett hotellrum där vi hade efterfest. Klockan 8 på morgonen stod jag fortfarande och halsade champagne direkt ur flaskan och rökte i ett fönster. Klockan 9 var jag tvungen att springa till morfar och mormor, packa en liten väska och springa till bussen som klockan 10 skulle ta mig till Stockholm.

Underbar kväll. Härlig dekadens.=) Jag vill ha efterfester på hotellrum varje natt!

Lite såhär kändes kvällen:






Bilder från weheartit

0 Comments: