fredag 15 januari 2010

A picture

För ett tag sedan var det massa folk som gjorde picture-inlägg på sina bloggar. Nu tänkte jag oxå försöka mig på det.

A picture of you in your room

Jag, Lillan, Twiggy och Naoko.


A picture of you very drunk

Jag hånglar bara med mina tjejkompisar om jag är riktigt full.=)

A picture of you on your birthday

Jag fyller 14 år.

The youngest picture you can find of yourself in digital form.

Nyvaken och glad!

A picture of you in one of your favourite outfits.

Jag tycker väldigt mycket om min randiga klänning.


A picture of you making a goofy face at the camera.

Jag och fina syster. 2007.

A picture you miiiiiight have edited to make yourself more attractive.

Hej hej perfekta hy!

A picture of a night you regret.

Den här kvällen var det bara så mycket som gick fel...

A picture of you truly being yourself.

Glad, på ett kafé i gamla stan.

The most recent picture of you.

Ja, det är nog den här som jag tog till bloggen häromdan.

A picture of you being ridiculous.

Thailand -06.

A picture of you showing off a new haircut/color

Sommaren -07. Min combo Helena hade precis fått kapa av mitt långa hår.

A picture of a time in your life that’s over, but you wish it wasn’t.

På några vis var den här sommaren på Gotland den värsta, men på andra den allra bästa. Jag hade gärna levt om den här tiden, och gjort den bara lite annorlunda.

A picture of a time in your life that’s over, and you couldn’t be more thankful that it is.

Dublin. 2001


A picture of you when you were anything but happy.

Första året på musikalakademien. För mycket viktångest.

A picture of you that you had no idea was being taken.

Jag och min lillebror för många år sedan. Så himla fin bild.

A picture of you when you were a different person than you are now.

15 år och okysst.


A picture of you with someone you love.

Jag och mamma.


A picture of how you’d like the world to see you.

Söt, glad, partysugen, lite flirtig tjej.

A picture that describes how you’d like to spend every day.

Sommarnatt. Dansandes. Med vänner.

A picture of a time when everything was changing.

Mitt liv förändras hela tiden. Men i våras fick jag både nytt jobb och blev sambo inom en vecka.

A picture that makes your heart hurt.

Kort efter att den här bilden togs fick min söta lillebror sitt första astmaanfall och blev inlagd på sjukhus. Sen var vi tvungna och göra oss av med min älskade katt. Det var jag väldigt ledsen för.

A picture that makes your heart smile.

Min kusin Madde och jag. Ja, vad ska jag säga. Bilden får mig att le.

A picture of one of the best nights of your life.

Finns ju så många bra kvällar! De flesta har jag inte ens kort på. Det här var en bra kväll. Fest för att fira att våren var kommen, nyfriserad, massa vänner, hoppfull tid!

4 Comments:

Annika said...

Kuul! Personliga, roliga, fina bilder.
Grym idé, kanske snor nångång! ;)

anna-lill said...

Fina bilder!! Speciellt rumpbilden, den var urgullig! Synd att jag inte är hemma nu när du kommer hem, men du kanske har miljoner saker att göra ändå? Hade varit kul att ses!
Kram på re!

Madde said...

Haha har inte sett nakenbilden på oss, vart är den ifrån??? hahaha

Ströbaek said...

Vilken kavalkad av bilder... Varje bild var värd ett eget inlägg!

Ses.