onsdag 20 januari 2010

Typer av människor som jag tycker om...

Människor som skrattar högt och väldigt ljudligt och som har ett sånt skratt som smittar varenda gång.

Barn som frågar fråga på fråga. Det gjorde min lillebror när han var liten. Vad är ditt favoritdjur? Katt. Varför katt? För att de är fina. Varför är de fina? osv...

Killar som vågar gråta.

Tjejer som dansar som om ingen ser på.

När min morfar klappar min mormor på kinden och säger att hon är fin.

Fräknar. Finns det nåt gulligare?

Tonåringar med tandställning som ler sådär försiktigt för att de är rädda att tandställningen ska synas annars.

Folk som läser romaner på tunnelbanor, kaféer och bussar. jag blir alltid så nyfiken på vilken värld de befinner sig i.

Människor som är duktiga på att ge komplimanger. Som gör dagen lite ljusare och gör att man känner sig lite finare.

Unga män som klär sig som James Dean.

Nu är tåget jag åker med snart framme i Östersund, så nu hinner jag inte komma på mer.

2 Comments:

Sus said...

Vet du...jag skriver under på varenda punkt!

leone said...

människor som läser böcker. åh det ser så fint ut. dom stänger av allt som är i omgivningen och slukas av sina böcker.
allra bäst är det när en kille som klär sig som james dean läser en bok.