lördag 6 mars 2010

My new red shoes.

Har lämnat Umeå och befinner mig nu på Hotellrummet i Ö-vik. Ska snart åka till arenan för kvällens föreställning. Umeå var grymt! Jag blir alltid alldeles varm i hjärtat när jag är i den staden. Hann både träffa upp lite vänner, dricka kaffe i den underbara solen som jag älskar högre än himlen och ha en grym utekväll på scharinska och sedan efterfest tills solen var framme igen. Under dagen igår hann jag springa till det som var min favoritaffär för några år sedan när jag bodde i Umeå. Slumpen. Visste inte om den var kvar, men det var den! Och samma söta tanter som stod bakom kassan. Jag fyndade ett par skor. Jag gillar dem mycket och ser fram emot att springa på torra gator i dem.


4 Comments:

Fredrik said...

Det verkar inte vara någon som vågar fråga, men nu gör jag det...
Hur är det mellan dig och Marcus? Hoppas det är bra, får bara en känsla...kram hur som helst!

Anonym said...

Jag vågade inte fråga, konstigt att du hade samma känsla som jag Fredrik...

Anonym said...

Underbara Isabelle. Jag känner dig inte men vill ändå säga en liten sak. Om du inte förstår så släng bara bort dessa rader och om du förstår så tänk efter.
Låt dig inte falla för motspelaren, hur mycket charm och kärlek han än ger dig!

Isa said...

Ni är fina... tack för att ni bryr er. En sak kan jag säga, och det är att jag inte faller för motspelaren. Det behöver ni inte oroa er för. Kram!