måndag 31 maj 2010

Inspiration

Jag har ju precis flyttat till en ny lägenhet i Stureby. Det gick lite för fort för mig det där med att bli sambo. Jag var inte riktigt färdig med att bo själv helt enkelt. Håller ju på och fixa och dona och det börjar bli mysigt. ( Ni ska snart få se smakprov) Här kommer i alla fall lite inspirationsbilder som jag blir knäsvag av...

Tänk om det var den här lägenheten jag fick inreda. Vilken dröm! ( Tyvärr är min lägenhet en 50-tals hyresrätt med plastmattor, men jag får göra så mysigt det går)


God natt!


Jag gillar färg...


Och blommigt och romantiskt...


Åh för att dricka sitt morgonkaffe här....


Den här lägenheten tillhör några som har en väldigt fin blogg.


Elsas lägenhet är underbar!


Det är fint med fina klänningar lite varstans. Skor oxå för den delen. Fina prydnader.

Åh, det finns så många fina hem... (bilderna kommer lie överallt ifrån)

0 Comments: