torsdag 2 september 2010

Radio.


Har velat ha en radio till mitt kök ett tag nu och ni må tro att jag blev glad när jag hittade den här på Clas Ohlson av alla ställen. Jag tycker att den är jättefin! (kanske är det lättare att bli huslig och laga massa mat och baka bröd nu när jag har en radio i köket? There is hope...)


Har även fått upp en stringhylla. Den har stått i ett hörn ganska länge i väntan på hjälp. Jag är ju sjukt ohändig... Men nu är den på plats i alla fall och det känns mycket bra!


Tycker det börjar bli ganska trivsamt i mitt lilla kök. Tror att det kommer duga bra för rödvinshäng nu när balkongen börjar bli på tok för kall...

3 Comments:

Annika said...

Som att ha klivit rätt in i en tidsmaskin! Jättefint!

Fru Falk said...

Ååå vilken fin radio!! Sån vill jag också ha!

Och kolla in snygga spargrodan ;) Jag har tvillingen här hemma.

Puss på dig

Anonym said...

Vad "myspys" du har , snart kommer jag och dricker te i ditt fina kök..

Kristina