måndag 13 december 2010

Men ibland när jag ska sova minns jag en andedräkt i nacken.

Idag hade jag en ledig eftermiddag och då passade jag på att ta trikken (spårvagnen) till Grunerlökka och ha lite tid bara för mig själv.



Jag satte mig på ett café och beställde in en stor varm choklad. Att sitta själv på café kan vara en av mina favoritsysslor. Läsa lite, filosofera, smygkika på paret som sitter vid bordet bredvid och spekulera i hur länge de varit ihop. ( Ibland har man ju sån tur att man misstänker att det är första dejten)


Boken jag läser nu.




Jag sprang förstås även runt i några av secondhandbutikerna och köpte dessa 3 saker. En stickad tröja med glitter i och 2 par örhängen. Det tycker jag att jag var värd en lucia-dag som denna.

Nu ska jag slå på tv:n och se en av mina bästa serier just nu. "Våra vänners liv" som går på 1:an. (japp, vi har svenska kanal 1 här) Den är så bra att jag blir alldeles varm i hjärtat. Fin, fin, fin!!!!

0 Comments: