fredag 4 mars 2011

Varje moln är trasigt.




Idag är en sån där dag då allting känns grått. Grått utanför fönstret, grått ljus i lägenheten, grått ända in i benmärgen... Molande känsla i magen, hjärtat, ja ända ut i fingertopparna. Jag kände att det enda jag kunde göra var att försöka överkompensera med färg så jag målade mina naglar lilarosa och tog på mig min färggladaste klänning. Och det känns faktiskt lite bättre. Kanske kan vänner och vin göra det ännu bättre? Och vet ni vad? Just nu har faktiskt några solstrålar letat sig in här bland husen i Stureby. Kanske kan det bli en fredag av det här tillslut.

1 Comment:

Cecilia said...

Ja men hur fäster du dem på huvudet? Hårnålar?

Tack, vad söt du är :-) Skulle få svar om ett par veckor. Ja det ska bli jätteroligt att se hur reklamen blir sen!