fredag 27 maj 2011

Sangria och sand mellan tarna. Dag 1&2.


I sondags kom jag och Emmie fram till Cala de mijas som ligger ca en timme utanfor Malaga. Vi vart fett peppade nar vi sag var stora terass med utsikt.


Ganska fort promenerade vi ner pa byn och ner mot stranden for att kolla in stallet lite.


Hungriga var vi. Och torstiga. =)


Och valdigt glada att vara pa semester.


Andra dagen kom Kine och vi promenerade forbi alla blommor och ner till stranden.



Jag, Emmie och Kine.


Pa kvallen tog vi bussen in till Fuengirola, dar vi strosade runt, kakade god mat och drack cava forstas.



Dagen efter akte vi in till Malaga, men det far ni se nasta gang jag tar mig till internetcafet jag hittade, eller nar jag kommer hem. Vi aker ju namligen hem pa sondag... :( Tiden gar sa himla fort. Sarskilt pa semester.

2 Comments:

Jeanette W said...

Ni ser verkligen ut att ha det fantastiskt, njut lite för mig med! :)

Stor kram från ett kallt och grått Stockholm...

Jeanette W said...

Ni ser verkligen ut att ha det fantastiskt, njut lite för mig med! :)

Stor kram från ett kallt och grått Stockholm...