tisdag 5 juli 2011

Länge leve sommaren, den som kom och gick igen, snabbare än någonsin förut.

Jag under 5 somrar:





Sommaren 2007 hade jag precis kommit hem från ett år utomlands och bodde med Helena på Bjurholmsplan. Jobbade på Herman's vegetariska restaurang och var allmänt förrvirrad och lite vilsen i livet. Minns sommaren som både rolig och dödsjobbig.





2008 var mest soft. Jobbade på VILA, hängde i Stockholm, flyttade till min första egna lägenhet i Fruängen. Var nog mest kär och glad.




2009 gick jag till Djurgårn mest varje dag för att jobba på Nordiska museet. Jobbade ganska mycket, men hann med lite semester i Köpenhamn och Skåne. Fin sommar.



Förra sommaren var sådär. Mycket trubbel. Hjärtesorg och sånt där. Försökte mig på att bo i Oslo lite med Helena, men slutade upp i Stockholm i alla fall.



Sommaren 2011 är grym hitills, förutom att någon verkar ha ätit upp solen för tillfället ( i alla fall i Olso och Kiel). Men den kommer väl tillbaka snart va, visst?

3 Comments:

Anna Lidman said...

Jag tycker faktiskt att vi borde ses någon gång under sommaren 2011...

Anonym said...

Puss från demonkompisen. Hon med röda ögon alltså!! ;) // K

Isa said...

Vi måste verkligen ses, Anna!!! Jag kommer till Sthlm den 13 och är hemma ett tag, är du hemma då??? för då styr vi upp nåt! Det är ett måste! Och jag hoppas att få se min finaste demonkompis snart med! Puss på er!