tisdag 27 september 2011

Jag har varit i alla städer. Letat efter dig.








Jag har en bloggpaus. Jag vet inte om jag kommer tillbaka eller inte. Om inte så finns jag i ett annat land, i landet där du är eller uppe bland molnen i en fantasivärld. Där sjunger jag. Eller dansar tills fötterna blöder. Eller ligger vid regnbågens kant med pirr i kroppen och äter färgglada macarons och nynnar på 60-talslåtar. :) Fast kanske är jag tillbaka snart. Egentligen älskar jag ju att blogga. Älskar att ha min egen lilla värld som bara är min och som kan vara finare när vanliga världen är grå och där jag får bestämma allt. Så vi får se. Men för nu är det paus.

4 Comments:

Anonym said...

Hoppas du kommer tillbaka snart!
<3 Puss Emmi

Anonym said...

Du har skrivit fantastiskt fint och bra// Tack!!

Linnéa said...

Nej!!

lilli said...

Hoppas hoppas hoppas att blogg-glädjen kommer tillbaka väldigt snart. kram så länge