fredag 2 mars 2012

Färg, färg, färg!

Idag har jag varit på tvålpalatset vid Mariatorget och hängt upp och färgsorterat kläder hela dagen inför VILA/Object- utförsäljning som vi ska ha där i helgen. När jag inte fixade med kläder stod jag och suckade över de fantastisk fina lokalerna. Typ min drömlägenhet. Kakelugn i varje rum, djupa fönsterbläck, stora luftiga rum. Herregud, om man fick bo så nån dag!

Kom gärna förbi och hälsa på mig och fynda i helgen. Kanske är ni ändå på promenad på söder i det fina vårvädret. :) De flesta plagg är i M eftersom provkollektionerna kommer i M, men för mig som vanligtvis är Small funkar det mesta bra. Och det finns även en del grejer i andra storlekar. Billigt som tusan är det, som ni ser på sista bilden fick jag med mig en hel hög hem idag. En väldigt färgglad sådan! :) ( Glömde tyvärr kameran, så ni får hålla er till godo med iphone-bilder.)

0 Comments: