torsdag 15 mars 2012

Strindberg.

Igår mötte jag upp Christian på kulturhuset för fika.

MMmm, blåbärspaj!


 Efter fikan begav vi oss ut på Stockholms gator. Det börjar kännas på ljuset att det är vår nu. Jag struntade i vinterjackan och körde på poncho istället. Dock fick jag ha mycket lager på lager under för att inte frysa sönder.

 Vi spatserade förbi Gustav Vasa kyrka.

 Målet var en vernissage.


Utställaren var Johan Strindberg, en god vän till Christian. Jag tycker verkligen om hans bilder. Så vemodiga och vackra.


Erik, Josefin, Christian och Daniel.

Paulina, Mathilda, Christian.

Vädigt bra kväll med fina bilder, fint folk och nån gratisöl för mycket.  ( bilderna är för övrigt tagna av mig, Christian samt världens minsta mingelfotograf, Isabelle 5 år, som gick bananas med kameran.)

10 Comments:

Garderobenmin said...

Ohh så fin outfit, den åker in i inspirationsmappen pronto.

Lisa said...

Så himla fin du är!! Gjorde ett litet inlägg om dig på min blogg!

Anonym said...

Fina klader, men kom hit istallet och kop dig en sarong...
Halsningar fran oss i ett 34 gradgt Sri Lanka..

Kära Syster said...

Vilken underbar blogg! Snygga bilder, snygg bloggare... Varifrån kommer ponchon? Skön Sherlockkänsla på den...

/Anna

Anonym said...

Ååå, fantastiska Johan!! //Bella

Isa said...

Tack alla fina! :) Ponchon är från en vintagebutik i New York, tyvärr...

Ida said...

Min man! Fina bilder!

Sandra said...

Fina bilder! Var ställer han ut?

Isa said...

Han ställer ut på Nordiska tidningsbolaget på Tegnérgatan 23.

Anonym said...

Tack!