måndag 7 maj 2012

Hello, Mr Zebra! Can I have your sweater cause it's cold cold cold, in my hole hole hole.

Häromdagen var jag hemma hos min kompis Manne och planerade inför ett par spelningar som vi ska ha i sommar. Sen passade vi på att spela lite annat oxå. Jobbade på en av mina egna låtar och lyssnade och inspirerades av Tori Amos, som är en av de bästa artister jag vet. Så himla lekfull och talangfull så man går sönder lite!  Min låt blev inte klar, men vi spelade in Tori Amos "Mr Zebra", och om ni lyssnar på klippet här nedan får ni höra hur det lät. Jag sjunger, Manne spelar piano. Här nedan töntmimar jag till vår cover. Tänkte att det var lite roligare än att lägga upp klippet med någon bild, så det bjuder jag på. :) Hoppas ni vill lyssna. :)
 

5 Comments:

Sus said...

Snyggt!

Jeanette said...

Sötis! Jag blir nostalgisk när du sjunger denna! :-)

Marit said...

underbart!

Anonym said...

Jätteläckert! vilken otrolig röst du har , jag vill höra mer mer mer....

eddy said...

wow! helt fantastiskt! vilken stämma du har.. och inlevelsen är ju fenomenal. stort lycka till med allt du tar dig för framöver =)