måndag 14 maj 2012

Längtan till Italien.




Jag har velat åka till Italien så länge jag kan minnas. Strosa runt i mysiga gränder, trycka i mig pizza och äta glass i spanska trappan. I mina drömmar är jag precis lika tjusig som Audrey Hepburn i "Roman holiday" när jag gör det, för ni vet att i drömmar kan allt hända. :) Tjusig eller ej, jag ska göra mitt bästa, för om bara några dagar är det precis vad jag gör! Jag och C bokade en resa för några dagar sedan, och lyckligtvis inträffar resan redan på onsdag. Först ska vi vara fyra dagar på ön Ischia, och sedan 3 dagar i Rom. Det känns alldeles obeskrivligt bra. Såklart.

3 Comments:

Beatrix said...

men åh! hoppas du får en riktigt himla härlig resa!

Anonym said...

Nice, vilken härlig helg Ni får...

appelpaj said...

vilken resa, vill veta hur ni hade det sen. Italien har jag heller aldrig vart i men längtat så!