fredag 11 maj 2012

Små ögonblick av en vecka.

Min instagram har legat vilande i flera månader, men nu har den återuppstått. Det är ju liksom ganska kul egentligen. Här är lite bilder från senaste veckan:

Körsbärsblommor och mjukglasspremiär.


Kepsprovning och ny köksmatta.
Plåtning med Christian och Cilla.
Fint eftermiddagsfika och en av alla dessa skobilder.
Nostalgigodis och Stina som klappar på Jeanettes mage, för snart är bebisen ute i världen.
 
Lyxig brunch i solen på Långbro världshus.
Lunch med kollegor och inspelning med humorprogrammet Partaj där jag assar på kostym för tillfället. Det är alldeles nytt för mig att göra det så det är så himla spännande! :)

4 Comments:

Emelie said...

Åh vad jag är glad att jag hittat till din blogg! I mitt senaste inlägg hyllar jag din gröna klänning! Som du är fantastiskt fin i! :)

Kram!

Anonym said...

Vad heter du på instagram?

Isa said...

Jag heter isapedersen på instagram! :)

Jessica said...

Hemskt fint!
(Och förresten så gjorde jag ett litet inlägg där jag tipsade om din blogg, för den är ju så ofantligt fantastisk - jag hoppas det var okej att jag lånade lite bilder! Här: http://litesocker.blogg.se/2012/may/pa-besok-hos-froken-pedersen.html Kramkram!)