lördag 2 juni 2012

Kom och häng med mig i Vasaparken!



Har man ingenting särskilt inplanerat den 6 juni och vandrar runt i Stockholm tycker jag att man kan vandra förbi Vasaparken. Där bjuds det på massa underhållning både på dagen och kvällen för både små och stora. Själv kommer jag vara konferencier mellan 12-19 ungefär och sjunga lite ska jag oxå göra. Min fina vän Agnes kommer och spelar med mig. Vi bjuder på somriga sånger och vi spelar ungefär runt 13.30. Och förutom oss så ser ni ju att det händer massa annat skoj! Så ta med lilla familjen eller någon annan du tycker om, packa en picnickorg (vi får hoppas att vädret blir bättre än i nuläget) och kom och häng lite i Vasaparken.  HÄR kan man se programmet för hela dagen.

3 Comments:

Sus said...

Vad roligt!

Tish said...

Ibland (läs ofta) inser jag att jag bor i helt fel stad... Hoppas ni får en fin fin dag, utan mig! :)

Anonym said...

Jättekul! Hoppas det blir en solig dag och massor med glada människor...