måndag 18 juni 2012

Minimodell



När jag var 5 år så var jag på en restaurang med min mamma i Helsingborg där jag växte upp. Då kom en kvinna fram och frågade om jag kunde tänka mig att vara med och göra reklam för Findus Fiskpinnar. Det kunde jag och det resulterade i att mitt första jobb i livet blev framför kameran. Sedan rullade det på och jag fick göra reklamjobb för lite allt möjligt. Dock var min mamma väldigt noga med att alltid kolla med mig om jag verkligen ville, för det här var ju inte någon "min-dotter-ska-bli-stjärna"-grej, utan någonting som jag gjorde så länge jag tyckte att det var roligt. Och jag älskade det! Jag var ganska blyg som barn, men aldrig när det kom till att stå på scen eller framför en kamera. Och så är det väl fortfarande.  Kanske inte lika blyg längre, men det är mest för att jag jobbar på att inte vara det.

Min modelldebut. :)
Var tydligen en stjärna på att apa mig och göra miner redan då.
Strike a pose! ;)

















6 Comments:

Anonym said...

Sötnos! Varför slutade man med våfflat hår och rosettband liksom! Jag börjar om igen.

Tish said...

Men oj. Vad häftigt! Vilken grej liksom! Älskar bilderna! Vilket år är dom ifrån?

Sus said...

Men gud så söt!

(varför kommer det alltid upp reklam då man ska kommentera hos dig? Som pop-up liksom..)

Anonym said...

otroligt! vad roligt du måste ha haft..och vilka bilder, vad söt du var...

Isa said...

Tish- Lite blandat, men typ slutet av 80-talet.

Sus- Jag vet inte???? Panik! Så vill jag inte ha. Tack för att du upplyste mig, har ingen aning om vad jag kan göra åt det, men får väl försöka...

madeleine said...

men åh så söt och gullig!