måndag 3 september 2012

1,2,3...Höst!



Första måndagen i september. Nu är det officiellt höst. Jag tror det blir en fin sådan. Andra vindar blåser. Nystart. Själv ska jag sätta mig i skolbänken för en stund. Modevetenskap på Stockholms universitet står på schemat. Sen ska jag jobba halvtid på Nordiska museet. Däremellan ska jag försöka hinna sjunga, blogga, hänga, mysa, träna, ta höstpromenader och dricka massvis med varm choklad. Och en del rödvin. Allt som hör hösten till. Jag hoppas jag hinner med allt, blir det lite glesare mellan inläggen är det tidsbrist. Men jag är peppad på höst! Det är en fin årstid. Det känns friskt och krispigt i luften. Och det känns som en tid att prova nya vägar. Sen vet man aldrig vart vägarna leder. Förhoppningsvis till något bra.

3 Comments:

Anonym said...

Vad spännande, som att börja ett nytt kapitel i en bok..

Linnéa Lindström said...

Du kommer få en toppenfin höst ska du se :-) spännande med lite nytt!

Erika said...

Hej,
Fina bilder - texter. Lycka till med modevetenskapen i höst. Jag har just avslutat min masterexamen i modevetenskap, hoppas att du kommer att trivas lika bra som jag. Underbart ämne. Vänliga hälsningar, Erika