fredag 14 september 2012

I get the urge for going, but I never seem to go.



Joni Mitchells underbara låt om att att längta bort när sommaren är slut. Att önska att hon bara kunde stanna en månad eller så... Känns passande en regnig fredag som denna. Och med min lilla cover vill jag önska er alla en fin helg!

Ps: Jag blir så himla glad över alla fina kommentarer jag fått på sistone. Känns så fint att veta att ni finns där ute, och att ni kikar in här.  Betyder så mycket ska ni veta. Puss på er!

9 Comments:

Karolina said...

Jätte vackert!

Fredrikapåvinden said...

Himla fint! Det kändes lite drömskt på nått vis.

Sanna Magnusson said...

Du är helt fantastiskt! Jag älskar Joni Mitchell också, jag skulle gärna höra en cover på little green också om du känner för det någon gång!

Din blogg och musikalitet inspirerar verkligen mig, jag går själv musiklinjen på palmcrantzskolan första året!

Kramar från Brunflo

Anna Grundberg | bAGus said...

Fint!

Anonym said...

Jättefint, du har en fantastisk röst
kan du inte ge ut några låtar...

Isa said...

Tack, sötnosar! :)

Sandra Sj said...

Åhhh som vanligt blir jag så varm och glad av att höra din vackra röst Isabell!

kram

Karoline said...

vad fint :)
Alltså shit, hur får du till sånt reverb???
kram pårej sötis

felicia said...

Underbart! Joni Mitchell, min favorit. Din röst är ljuvlig.