måndag 24 september 2012

Jag kan/vill/borde...



Jag kan: Prata rövarspråket.
Jag vill: Bli bättre på en massa saker.
Jag borde: Tro mer på mig själv.
Jag skulle: Läsa kurslitteratur, men hamnade med den här listan i stället.
Jag gillar: Att höra regnat smattra mot rutan.
Jag älskar: Att gå på bio.
Jag måste: Börja träna.
Jag behöver: Äta nyttigare.
Jag får: Dåndimpen av männsikor som nyser rakt ut på tunnelbanan.
Jag kan inte: Dansa balett. 
Jag vill inte: Vara olycklig.
Jag borde inte:  Snooza så många gånger på morgnarna.
Jag skulle inte: Vara lika beroende av telefonen om inte Instagram fanns.
Jag gillar inte: Spindlar.
Jag älskar inte: Vintern.
Jag måste inte: Blogga varje dag, men tycker att det är väldans skoj.
Jag behöver inte: Resa mig upp på ett tag. Sitter nämligen på ett tåg.
Jag får inte: Shoppa nåt mer före jul. Har kläder så det räcker tills jag är 40, minst. Officiellt köpstopp!

(Listan är snodd av fina Regina.)

2 Comments:

Fanny said...

Hej! Känner verkligen igen mig med det är att snooza mycket på morgonen... Hur som, det jag vill säga är att jag trillade in på din blogg för ett par dagar sedan som av en händelse och tycker att den är superfin! Fortsätt så, här har du en ny följare ;)

Anonym said...

Håller med ! Du skriver bra och jag gillar det..