onsdag 31 oktober 2012

I'm a god damn fool, but then again so are you...



Foto: Christian Gustavsson

Happy Halloween allesammans! Hoppas ni får en rolig, skrämmande, omskakande vecka med massa festligheter och maskerader. Själv har jag fått en hemtenta som jag ska begrava mig i resten av veckan (ve och fasa!), så vi får se om det blir någon tid över till festligheter. Bilderna ovan tog Christian på mig igår. Man kan lätt tro att jag är förlovad när man ser dem, men så är inte fallet. Han skulle provplåta lite bilder innehållandes en vigselring och jag ställde upp som provperson och jag tyckte de blev fina, så nu fick några av bilderna hamna här på bloggen. Dags att återgå till pluggandet... Hej och puss!


3 Comments:

Anonym said...

Vacker som en dag..

Vicky said...

vackra du. och bästa first aid. <3

Isa said...

<3