torsdag 11 oktober 2012

Insta- september.

September inleddes med lyxfrukost och finkrage. Jag började plugga och firade med vardagsvin.
Efterlängtad basker-säsong och plugg på bästa fiken Gildas och Petite France.

Åkte en sväng till Skåne där jag besökte fina platser, hängde med bästa farmor och Birger, tittade på glasshimmel och hittade gamla kort på lilla mig.

Ny skolväska och favoritskor. Gick på fest och såg ut som Annie Hall.

Ljuvlig helg med familjen i stugan i Jämtland.
I Stockholm var himlen fin och löven vackra. Snart har de dock trillat av allihop och världen blir mörk och kall. Men September var en fin månad. ( isapedersen heter jag på instagram om man vill följa)

5 Comments:

Katja said...

Skolväskan - superläcker! Köpt var? :)

Isa said...

Den är från Royal Republiq! :)

Firas said...

Gildas är mitt favoritfik i Stockholm. Gillar inredningen, salladerna och nötpajen.

Miss Lindy Lee said...

Vilka fina bilder, och vad fin DU är!
Här ska jag kika in ofta, sjukt inspirerande! Kan inte sätta fingret på just vad, men fick genast lust att ta på mig mina shorts, burgunderstrumpbyxor, skyhöga klackar, vit skjorta och western-flugan! Synd man måste bege sig mot jobbet och på med uniform.
Ha en fin dag!

Vendela said...

Åh asså jag är kär i din blogg! Jag har en fotoblogg, kolla gärna in och lämna en kommentar! Kram