torsdag 20 december 2012

Lucka 20: En bild på din önskelista.


Det enda jag önskat mig i år (både i julklapp och födelsedagspresent, fyller år i mellandagarna) är en kamera. Fast den jag vill ha är på tok för dyr, så egentligen har jag bara önskat mig bidrag till den. Lite tråkigt kanske, att inte ha en ordentlig önskelista, men man har ju redan så mycket av allting. En kamera och ett magiskt 2013, det är det jag önskar, och då kände jag att den här bilden symboliserar det bra. :)

( Och som vanligt är det ju bästa Emily som kommit på den här finfina julkalendern.)

Translation:

December 20: A picture of your wish list for christmas. The only thing I want for christmas is a camera (bur the one I want is so expensive so I've only wished money so I can buy it eventually). A camera, and a magic 2013, that's what I wish for. :)

0 Comments: