söndag 9 december 2012

Lucka 9: En bild på din lägenhet.


Jag bor i en 1:a på 42 m2 i Stureby, söder om Stockholm. I 2,5 år har jag bott här och jag trivs verkligen så himla bra. Stureby är väldigt lugnt och mysigt och ändå är det bara 10 minuter med tunnelbanan så är man på söder. Perfekt ju! I dagens lucka visar jag ett litet kollage av det jag tycker extra mycket om med min lägenhet. Min soffhörna, min bokhylla, min toalettdörr med min vykortssamling och min balkong på sommaren. Jag tycker väldigt mycket om mitt kök oxå, det är stort och bra, men jag hade ingen bra bild och det var alldeles för stökigt för att fota i dagsläget, så det får ni se en annan gång.:)

 ( Klicka här för att läsa om Emilys kalender och se vilka andra bloggare som har lucköppning varje dag.)

Translation: 
December 9 in Emilys calender: A picture of your appartment. I live in Stureby, in the south of Stockholm.

7 Comments:

Rebecca said...

Men himmel vilken fin lägenhet du har!

Anonym said...

Åhh!! Vad mysigt du bor, lycliga du för en balkong.

Maja said...

Jättefint!! :)

Vicky said...

guuud så fint du har det!

Emma said...

Oj mysigt som bara den :)

amelia said...

gud vad fint! älskar soffhörnan, och balkongen, åh

isabelle said...

Trillade precis in på din blogg och tycker att den är helt underbar! Vad fin du är, och din lägenhet ser underbar ut. Förstår att du trivs! Ha en fin dag.